Aerial In

Input és Output - Akik látják és akik alkotják - Média és Kultúra

Egy lány ismét az X-Faktor csúcsán!

2016. december 20. 12:10 - axeleda

Múlt hét szombaton véget ért az X-Faktor! Így-úgy végigszaladt ez a show, de a végeredménye azt hiszem nagyon örömtelire sikerült: a győztese Opitz Barbara lett!

op_barbi_rtl.JPG

Kép forrása: http://rtl.hu/rtlklub/xfaktor/opitz-barbara-lett-a-2016-os-x-faktor-gyoztese

Amennyit én láttam ebből az idei évadból, megpróbálom felidézni. Elejétől végéig sajnos nem láttam minden egyes percét. Összességében sajnos zuhant egyet a színvonal, nem tudott olyan izgalmas és szórakoztató lenni, mint az első pár év. Túltelített ez a piac, egyre nagyobbak az elvárások.

Talán épp Barbi szerintem csodás énekhangja volt az, ami még meg tudott maradni az egészből. Mindvégig teljesített, szerepelt a színpadon. Néha ő is csúszott, egyszer-kétszer hibázhatott talán - főleg most legutóbb mikor még kicsit beteg is volt - viszont az egyik legmaradandóbb jelenség az összes többi közül.

A döntőben volt még vele Ricsi. Na őt nem tudom hova tenni. Ügyes fiú, csak nem egy döntős alkat - még. Nem is tudtam volna győztesként elképzelni.

A többi közül talán a legelejéről jöhetett volna feljebb egy-két énekes, aki nem érdemelte meg ennyire, hogy gyorsan távozott.

Az új zsűri kicsit felemás érzésekkel fogadott engem. Olyan igazán markáns gondolataik nem voltak, de néha jól szólt Gáspár Laci pár igen kemény mondanivalója. Hiányzik Geszti Péter, Szikora Robi, Keresztes Ildikó... ők szétrebbentek mindenhová.

A látvány valami fergeteges volt! Csupa fény, nagyszerű koreográfia - na ebben azt hiszem nincs kifogásom!
Főleg, mikor az utolsó vendég produkcióban az egyel ezelőtti győztes, Tóth Andi bemutatta új dalát és abban mindent kipróbáltak - még a fekete löttyel teli fürdőkádat is, amiben megmártózott a végén. Igaz a dalból nem maradt nagyjából semmi sem meg :( :(

Szóval óvatosnak kell lenni, főleg Andit látva - a győzelem nagyszerű és irigylésre méltó - ilyet én még nem éltem meg, nem is tudom milyen érzés lehet. De hogy utána mi történik, már egy másik kérdés, utána jön csak a neheze! Amit láttam tőle, hát, mit is mondjak, még remélem lesz folytatása.

Szurkolok nagyon Barbinak, egy nagyon ügyes és szorgalmas lány, nagyszerű énekesnő vénákkal, klassz hanggal. Sok-sok fellépést kívánok neki, jó számokat, akármerre felé is dönt!

És most egy-két YouTube videó, amiket véletlenül találtam róla - itt egy zongorán játszós videó

Ez meg, hát.. csak nézzétek meg! (ha minden igaz ő is az :) )

komment
Címkék: X-faktor

A bejegyzés trackback címe:

https://aerial-in.blog.hu/api/trackback/id/tr2212060321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása